FOTO: Duhovno-rekreativni tjedan Frame Đakovo

U kasnim večernjim satima 16. kolovoza framaši iz Đakova okupili su se kako bi devetu godinu zaredom posjetili otok Brač i na njemu proveli duhovno-rekreativni tjedan pod geslom iz Ivanova evanđelja: “Ja izabrah vas”.

Subota (17. kolovoza)

Naš prvi dan na Braču, 17. kolovoza, započeo je dolaskom oko 11 sati, raspakiravanjem stvari i hitrim odlaskom na plažu. Nakon kupanja smo se okupili i objedovali. Poslije malo slobodnog vremena i šetnjice imali smo uvod u temu ovogodišnjeg tjedna na Braču.

Tema je predstavljena predavanjem duhovne asistentice s. Gabrijele Damjanović i u sklopu videa bivših framaša koji su govorili o svojim životnim pozivima (brak, majčinstvo, očinstvo, svećeništvo, redovništvo, misionarenje). Za kraj dana smo imali večernju molitvu Časoslova te umorni od puta čim prije otišli spavati.

Maja Varšava

Nedjelja (18. kolovoza)

Radosni, ujutro smo se probudili u 7:30 te otišli na zajednički doručak nakon kojega smo imali molitvu jutarnjeg časoslova. Nakon toga imali smo slobodno vrijeme do ručka koje smo proveli na plaži po izboru. Vrijeme je bilo vrlo ugodno za kupanje. Umorni od plivanja i skakanja s mola vratili smo se na obilan nedjeljni ručak, a nakon toga smo ponovili kupanje.

U 16 sati smo se vratili na predavanje naše Marine Dedoević koja nam je govorila o tome kako Bog zove svakog čovjeka na život i u život. Govorili smo vise o pobačaju, eutaniziji, umjetnoj oplodnji te potom imali debatu o pobačaju. Nakon zanimljivog predavanja ponovno smo se okrijepili večerom te otišli na misu u 20 sati koju smo animirali pjevanjem, sviranjem i čitanjem.

Nakon mise imali smo slobodno vrijeme za šetnju ili neke druge zanimljive aktivnosti po izboru. Dan smo završili večernjom molitvom Časoslova i za kraj otišli na spavanje oko 23:30.

Petra Mišković

Ponedjeljak (19. kolovoza)

Osvanuo je i ponedjeljak koji smo započeli zajedničkim doručkom i nastavili molitvom jutarnjeg Časoslova. Imali smo slobodno vrijeme do ručka koje smo iskoristili za odlazak na plažu i druženje na istoj. Nakon ručka slobodno vrijeme smo iskoristili za odmor, plažu, društvene igre i druženje. U 16 sati smo se vratili na predavanje Izabele Spajić i Karmele Mićan na temu “Isus izabire mene – nas”.

Tijekom predavanja mogli smo si osvijestiti da je u današnjem svijetu ponekad teško živjeti i ostati onakvi kakve nas je Bog stvorio i ostati dosljedni Njegovu pozivu. Nakon kvalitetnog i poučnog predavanja i rada u skupinama otišli smo na misu koju smo animirali. Večernji program osmisli su animatori te smo kroz razne igre i skečeve uveslili jedni druge. Dan smo završili večerom i večernjom molitvom Časoslova.

Agata Radman

Utorak (20. kolovoza)

Utorak je. Nakon buđenja i doručka izmolili jutarnju molitvu. Nakon kupanja smo ručali te se družili do 16 sati kada je Mia Barberić održala predavanje na temu “Pozvan sam u Framu”. Ovim predavanjem zaključili smo da svi imamo neku službu u Frami i da svi možemo pridonijeti njenom životu i jedinstvu.

U radu u skupini bratskom toplinom ispekli smo zajedničku pizzu kojom smo pokazali što primamo, a što dajemo u ovom bratstvu. Dan je završio misom, druženjem, večerom i večernjom molitvom Časoslova.

Mihaela Mores

Srijeda (21. kolovoza)

Još jedno jutro na Braču započeli smo doručkom i jutarnjom molitvom Časoslova u 9 sati. Josipa Mijatović i Luka Krajina održali su predavanje na temu “Zašto me Bog zove?”. Tim predavanjem podsjetili su nas da molitvom, misom i euharistijom uvijek možemo produbiti naš odnos s Bogom te da trebamo biti sol zemlje bez obzira na sekularizaciju i ostale probleme današnjice.

Nakon predavanja smo u radu u samoći imali priliku povući se na mirno mjesto i ostati sami s Bogom te pomoću smjernica razmišljati o protekloj godini i o tome koliko je kvalitetan moj odnos s Bogom te kako na njemu poraditi. Popodne smo proveli kupajući se na plaži, a navečer je tim animatora organizirao kviz te lov na blago po Postirima. Umorni od lova dan smo završili večernjom molitvom Časoslova.

Petra Mikić

Četvrtak (22. kolovoza)

Postirsko sunce budi nas i u četvrtak. Kao i prethodne dane započinjemo zajedničkim doručkom i molitvom jutarnjeg Časoslova. Uputili smo se zajedno na plažu te uživali u zajedničkom druženju i pjesmi. Nakon ručka uzeli smo si vrijeme za odmor, ali nas u 16 sati naši animatori radosno pozivaju na svoje predavanje.

Mato Mićan, Dinko Šimić i Lora Alduk u predavanju nam govore o porukama pape Franje. Tumače nam kako se nama mladima papa obraća i poziva nas da glasnije, takoreći, vičemo o svojoj vjeri i svome poslanju te budemo glasnici Radosne Vijesti. Dan smo završili zajedničkim klanjanjem.

Mia Barberić

Petak (23. kolovoza)

U petak, pretposljednji dan našeg ljetovanja, probudili smo se u 7 ujutro. Naš dan je započeo doručkom nakon čega smo molili molitvu jutarnjeg Časoslova. Nakon što smo obavili sve poslove koji su trebali biti obavljeni uputili smo se prema Bolu gdje smo obitavali većinu dana na plaži po imenu Zlatni Rat. Tamo smo se uz kupanje također i zabavili uz igru picigina, kartanje te rješavanje križaljki.

Vratili smo se u Postire oko 17 sati gdje smo imali objed. Sudjelovali smo na svetoj misi nakon čega je bio osvrt na naš duhovno-rekrativni tjedan na Braču te smo dan završili molitvom večernjeg Časoslova.

Šimun Barberić

Subota (24. kolovoza)

Nakon prekrasnog i ispunjenog provedenog tjedna u međusobnom zajedništvu na otoku Braču, došlo je vrijeme za povratak u Đakovo. Svi smo se probudili oko 7 sati i doručkovali oko 7:30. Nakon doručka, došlo je vrijeme za pospremanje pastoralnog centra. Podijelili smo si malene zadatke kako bi pospremanje prošlo glatko i učinkovito.

Svi smo nastojali obaviti svoje zadatke najbolje što smo mogli jer nakon nas u pastoralnom centru trebaju boraviti i drugi. Kada smo završili sa čišćenjem, imali smo zajedničku molitvu nakon koje smo se autobusom zaputili do trajekta koji nas je vratio do Splita. U Splitu smo se zadržali neko vrijeme, nakon čega smo se tužni, ali ispunjena srca uputili u Đakovo.

Ivana Duvnjak

Oglasi

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Google photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google račun. Odjava /  Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava /  Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava /  Izmijeni )